A 9honapbaba.hu oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépeden tárolódnak, amelyek bármikor törölhetőek.

Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Hol tudom módosítani a személyes adataimat?

Korábbi rendeléseim hol érhetőek el?

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Szeretnék értesítőt kapni arról, hogy pontosan mikor várhatom a csomagot:

Szeretném elmondani a véleményemet és értékeli a vásárolt terméket, hol tehetem meg?

Van-e belőle raktáron? Ha nincsen, mennyi idő alatt érkezik meg?

Átutalással szeretnék fizetni, mire fontos figyelnem?

Nem találom a leadott megrendelésemet az e-mailek között, hol keressem?

Árgaranciát biztosítunk, mit jelent?

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

Szeretném módosítani vagy törölni a korábbi rendelésemet, mi a teendőm?

Hol tudom módosítani a személyes adataimat?

Személyes adtatokat a főoldalon, bejelentkezés után lehet módosítani, jobb oldalt - legfelül -. Amint megtörtént a bejelentkezés /csak regisztrált vásárók érhetik el/, a lenyíló tartalomból válasszuk ki a fiók menüpontot.

Korábbi rendeléseim hol érhetőek el?

A korábbi rendelések a főoldalon, bejelentkezés után érhetőek el, jobb oldalt - legfelül - a saját fiókban. Amint megtörtént a bejelentkezés /csak regisztrált vásárók érhetik el/, a lenyíló tartalomból válasszuk ki a – korábbi rendeléseim -et -.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

- Személyes átvétel:
Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség!
Címünk:  6060 Tiszakécske, Ady Endre u. 42.
Nyitvatartási idő: 
Hétfő-péntek: 9-17 óráig
Szombat-vasárnap: 9-13 óráig
Telefonszám: 06-30/258-2079
E-mail cím: info@9honapbaba.hu
 
 csomagpont-csomagautomata-postapont: Csomagszállítás házhoz belföldön, az ország egész területén, kedvezményes szállítási költséggel! A szállítási idő raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap.
- Utánvétel: 
  • 0-20000 Ft között 990 Ft
  • 12001 forint felett 890 Ft
- Előre utalás esetén:
  • 0-20000 Ft között 890 Ft
  • 20000 Ft felett a szállítás ingyenes!
  • Bankszámlaszám: 9 Hónap Bt - 11713081-20017369
-    futárszolgálat: A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. A modern informatikai megoldásoknak köszönhetően a GLS-sel való együttműködés egyszerű, biztonságos és kényelmes.
- Utánvétel:  A csomagot átvételkor kell kifizetni a futárnak. 
  • 0-30.000 Ft között a szállítás díja: 1300 Ft
  • 30.001 Ft felett a szállítás díja: 1100 Ft
Előre utalás esetén:
  • 0-30000 Ft között a szállítási költség: 990 Ft
  • 30001 Ft felett a szállítás ingyenes!
  • Bankszámlaszám: 9 Hónap Bt - 11713081-20017369
    csomagpont: Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
- Utánvétel:  A csomagot átvételkor kell kifizetni.
  • 0-10000 Ft között a szállítási költség: 990 Ft
  • 20001 Ft felett: 890 Ft
Előre utalás esetén:
  • 0-20000 Ft között a szállítási költség: 790 Ft
  • 20.001 Ft felett a szállítás ingyenes!  - FONTOS - A szállítási költség utólagosan kerül levonásra.
  • Bankszámlaszám: 9 Hónap Bt - 11713081-20017369
Foxpost Csomagautomata: A FOXPOST csomag automaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehet át online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: nemcsak időt takaríthat meg, de a környezetet is kíméli, mert nem kell a futárnak házhoz mennie. 
A legnagyobb csomag mérete maximum: 60 cm x 36 cm x 62 cm és maximum 25 kg lehet a csomagoló anyag súlyával együtt.
Az automatánál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
A raktáron lévő termékek szállítási határideje 2-10 munkanap.
 
- Bankkártyás fizetés csomag automatánál:-
  • 0-20.000 Ft között a szállítás díja: 990 Ft
  • 20.001 Ft felett a szállítás díja: 690 Ft
Előre utalás esetén:
  • 0-20.000 Ft-ig a szállítási költség: 690 Ft 
  • 20.000 Ft felett a szállítás ingyenes
  • Bankszámlaszám: 9 Hónap Bt - 11713081-20017369

Szeretném elmondani a véleményemet és értékeli a vásárolt terméket, hol tehetem meg?

Válassza ki azt a terméket, amelyikről írni szeretne. Az oldal alján található a - vélemények - rovat. ( Nem ígényel regisztrációt)

Van-e belőle raktáron? Ha nincsen, mennyi idő alatt érkezik meg?

A termék oldalon található a raktárszűrő, amelynek segítségével megtekintheti az aktuális készletet.

Dupla biztos figyelmeztetés – a kiválasztott terméket, mikor bele helyezi a kosárba – a rendszer jelzi, ha nincsen belőle és beszerzés alatt áll.

A készletezési idő 2-10 munkanap. Amennyiben nem tudjuk tartani a szállítási időt, e-mailben értesítjük a vásárlót.

Átutalással szeretnék fizetni, mire fontos figyelnem?

Az oda-vissza utalás elkerülése végett, kérjük csak a visszaigazolásról szóló e-mailt követően utalja el az összeget.

Amennyiben az előre utalást választotta, megrendelt termékét csak a bank jóváírását követően tudjuk küldeni.

Elküldheti e-mailben a bank visszaigazolását, ebben az esetben a megrendelését (ha van belőle raktáron és 13 óráig leadja a weben) azonnal postázzuk!

Kérjük, ellenőrizze ismét, hogy a termékből van-e raktáron vagy beszerzés alatt áll!

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze!

Nem találom a leadott megrendeléseimet az e-mailek között, hol keressem?

Előfordulhat, hogy a rendszer az megrendelésről szóló e-mailt a spam fiókban helyezi el, érdemes először ott keresni. Ha mégsem érkezett meg, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat:

E-mail: info@9honapbaba.hu

Telefonszám: 06-30/258-2079

Szeretném módosítani vagy törölni a korábbi rendelésemet, mi a teendőm?

Amennyiben megrendelését módosítani szeretné, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat:

E-mail cím: info@9honapbaba.hu

Telefon: 06-30/258-2079

Ha rendelését törölni szeretné, kérjük írjon nekünk e-mailt, amelyben leírja a megrendelését sorszámát. Ha az előreutalást választotta, a rendelés lezárását követően, 8 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.

Árgaranciát biztosítunk, mit jelent?

Ha a termék ára változik, olcsóbb lesz, mielőtt feladásra kerülne, az akciós áron számlázzuk ki! Ha pedig emelkedne az ár, akkor a korábban leadott értéken vásárolhatja meg! 

Fontos Információ!

A weboldal rendszere külső szerverről van generálva. Hibák előfordulnak. Ha úgy ítéli meg, hogy irreálisan alacsony vagy magas az ár, kérem keresse fel ügyfélszolgálatunkat! Ha megrendelést adott le, arról automatikusan érkezik Önnek visszaigazolás. Amennyiben rendszer hiba miatt tévesen lett feltüntetve a termék ára- a megrendelés leadásától számított 24 órán belül tájékoztatni fogjuk!

Megértését köszönjük!

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen, természetesen van lehetőség elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének* vagy szolgáltatónak való visszaadásának. A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes.

*Csak abban az esetben tudjuk a terméket visszavenni, ha az minőségében nem károsodott, a csomagolása nem sérült. A kiállított számlát is mellékelni kell hozzá.

Szeretnék értesítőt kapni arról, hogy pontosan mikor várhatom a csomagot:

Minden esetben értesítjük a vásárlót e-mailben több részletben is:

1. A csomagot kiszállításra előkészítettük.

2. A csomagot a futárnak átadtuk, a következő munkanapon házhoz szállítják.

3. A kiszállítás napján a futárszolgálat küld értesítőt, a kapcsolattartó telefonszámával együtt.